Saturday, February 24, 2018

かみきり

先週の水曜日の晩に、かみきりのパフォーマンスに行きました。私のルームメイトも行きったんですが、ベケットさんです。私たちパフォーマンスが大好きでした! 

Image result for kamikiri notre dame

にらくさんは明るい人で、たくさんじょうだんを話しました。おんがくの切は一番好きなパートですね。そして、にんぎょうは一番きれいなかみきりだと思います。

Image result for ashita ga aru

The interactions between Niraku-san and Hatasa Sensei were very funny!  I couldn't tell if they were rehearsed or if they were just not used to sharing the stage together but it came across as a fun comedy duo with the untimely power point slides, etc.   Niraku-san is quite the performer and held an audience for over 90 minutes.  Whether transfixed by the beauty of his cutting, hooked on his light-hearted anecdotes, or learning about the art form and his family, I couldn't look away!

Image result for audience captivated

エベントの後で、すしを食べました! とても楽しい晩でした。

Image result for sushi eating

No comments:

Post a Comment